Általános leírás


– Integrált Ügyviteli Rendszer

2002 óta működő, az akkori technológiának megfelelően innovatív, WEB alapú DataConto integrált vállalatirányítási rendszerünket modern, bevált technológiára alapozva 2017-ben újraírtuk  néven. A ügyviteli rendszerekben a kezdetektől számítva több, mint 10.000.000 darab kimenő számlát állítottak ki Ügyfeleink.

Az eredeti DataConto rendszer moduljai (fehér) kiegészülve a DataContoPro új moduljaival (szürke)

-t teljesen új felfogásban, az Ügyfeleink jelenlegi igényeire szabva készült. A  WEB-es mivoltának köszönhetően, az egész rendszer igény esetén elérhető akár a nyílt Interneten keresztül is. A  rendszer a megfelelő biztonságos elérést követően elérhető mobilról és tabletről is, emellett az egyes menedzsmenttámogató funkcióinkat mobilra is optimalizáltuk.

A klasszikus ERP rendszer funkcionalitásokat többek között Dokumentumtár és a Folyamatvezérlő modulokkal kiegészítve (az ábrán látható módon) igazán hatékony megoldást kínálunk Ügyfeleink számára. Új dimenziókat nyitunk a KKV szektornak- és nagyvállalatoknak is, ugyanis a lehető legtöbb Back Office feladat automatizálásával, a feladatok folyamatokba rendezésével időt és élőmunkát csökkenthetünk valamint egyidejűleg hatékonyságot is növelhetünk a Felhasználóinknak.

legfontosabb előnyei:

WEB-es felhasználói felület. Eszköz, böngésző, időpont és helyszín függetlenül a megfelelő biztonságos kapcsolattal (akár távmunkában is) használható a rendszer. Egyes menedzsmenttámogató funkcióink mobilra is optimalizáltak.

Felhasználóbarát kezelőfelület, gyors válaszidők adatrögzítésnél (1 másodperc alatti).

A folyamatvezérlő használatával lehetőség van az egyes feladatok automatizálására, ezáltal Ügyfelünk akár időt és humán erőforrást is átcsoportosíthatunk más feladatokra.

Az Ügyfelünk nem csupán egy vállalatirányítási rendszert kap, hanem Dokumentumtárat és Folyamatvezérlő rendszert is.

A rendszer egy adatbázisban többcéges működést is támogat, ahol a cégek között közös törzsadatbázis kialakítása is lehetséges.

Miben segítheti a  a vállalkozása életét?

A vállalkozás irányításában

  • A nap minden órájában naprakész és pontos információkat képet kaphat a rendszerből.

Feladataik rendszerezésében

  • A Folyamatvezérlő rendszer használatával a feladatok mérföldkövei és készültségi szintjei könnyedén nyomon követhetőek.  Egyes folyamatok előre leszabályozott lépéseken keresztül mennek végbe.

Időgazdálkodásban

  • Egész vállalkozásának irányítását egyetlen WEB-alapú rendszerben kezelheti. A  rendszerrel a munkatársak átláthatóbb folyamatok mentén végezhetik a feladataikat. Amit csak lehet, automatizálhat a rendszer segítségével, ennek hatására vállalkozásának időt spórolhatnak az automatizált tevékenységekkel.

Ügyfélkezelésben

  • A HelpDesk modul segítségével egységesen kezelheti saját ügyfelei igényeit, a Szerződés nyilvántartó modullal kezelheti a Vállalkozása szerződéseit is.

A moduljai:

Pénzügy modul Főkönyv modul Tárgyi Eszköz modul Kontrolling modul Alaprendszer
Raktár modul Szerződés nyilvántartó modul Dokumentumtár modul HelpDesk modul Folyamatvezérlő modul

A speciális moduljai:

Gyártás modul