Megrendelési folyamat leírása


A DataLogic Kft. Portál felülete szolgál a Látogató által igénybe vehető szolgáltatás csomagok megrendelésére.

A Portál felületre első látogatáskor kétféleképp lehet navigálni. Az első lehetőség a DataLogic Kft. weboldaláról egy linken keresztül vagy a böngésző keresési sávjába pontos webcímet megadva.

A Portál felületre megérkezve a látogató a főoldalon a megvásárolható szolgáltatás csomagokat találja, ezekből választhatja ki a vállalkozása igényeihez mérten a legmegfelelőbb szolgáltatás csomagot. Amennyiben Virod@ szolgáltatás valamely csomagjában foglalt paramétereken felül további modulokra/felhasználókra  is szüksége lenne, akkor további csomagok kosárba rakásával tudja ezt befolyásolni.

A kiválasztott szolgáltatás csomag(ok) megrendeléséhez elengedhetetlen a látogató regisztrációja. Regisztrálni a Portál felületen a  gombra kattintva lehet. A regisztráció során a következő adatokat szükséges megadni.

Kötelezően kitöltendő mezők, a Portál felületen csillaggal (*) jelöltek:

  • Cég azonosító maximum 10 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia egy szabadon választott azonosítót, amely alapján a későbbiekben a Portál felületre fog bejelentkezni. Emellett ez alapján a cég azonosító alapján azonosítjuk a megrendeléseket is.

  • Cég neve – maximum 200 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia a cége teljes nevét.

  • Ország – lenyíló listából választható – Alapértelmezetten Magyarország van kiválasztva – A látogatónak itt meg kell adnia, cége mely országban van.

  • Adószám – 11 szám karakter – A látogatónak itt meg kell adnia a megadott céghez tartozó adószámot. A cég adószáma alapján azonosítjuk a megrendeléseket is. Amennyiben a regisztráló partner már szerepel a törzsadataink között, akkor a törzsadatokban megadott adatok alapján a Cég adatok kitöltésre kerülnek 

  • Irányítószám – maximum 20 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia cége pontos irányító számát.

  • Település – maximum 200 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia cége mely településen található.

  • Kapcsolattartó azonosítója – 25 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia egy szabadon választott azonosítót (felhasználó nevet), amely alapján a későbbiekben a Portál felületre fog bejelentkezni.

  • Kapcsolattartó neve – 200 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia a nevét.

  • Email cím 200 karakter adható meg – A látogatónak itt meg kell adnia az email címét, amelyen tarthatjuk vele a kapcsolatot.

A következő mezők kitöltése szabadon választható:

  • Csoportos adószám

  • Közösségi adószám

  • Pénzforgalmi ÁFÁ-s

  • KATA-s

  • Kerület

  • Közterület neve

  • Közterület jellege

  • Házszám

  • Épület

  • Lépcsőház

  • Emelet, szint

  • Ajtó

Ezt követően a gombra kattintva a látogató elküldi nekünk a regisztrációs szándékát. A megadott e-mail címére azonnal kap egy ’DLPortál regisztráció’ tárgyú levelet. A levélben foglaltak alapján tud először belépni a Portál felületére és leadni a rendelését.

A megadott email címre kiküldött levél alapján történő első bejelentkezés után a látogatót a Portál egy ’Jelszó módosítása’ megnevezésű oldalra navigálja. Ezen az oldalon a ’Régi jelszó’ mezőbe az emailben kapott jelszót, míg az ’Új jelszó’ mezőbe a látogató által választott jelszót kell beírni. A jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia, és tartalmaznia kell speciális karaktert, számot, nagybetűt és kisbetűt is. Ezután a mentés gombra kattintva a Portál visszanavigál a kezdőlapra.

Amennyiben már olyan cég kerül regisztrálásra, ami már szerepel a törzsadatok között, akkor az e-mail az először berögzített ügyintéző részére kerül kiküldésre.

A kezdőlapra visszatérve választhatja ki a látogató, hogy mely szolgáltatás csomagot kívánja megvásárolni. A gombra kattintva a látogató tájékozódhat az adott szolgáltatás különböző paramétereiről. Ezek a paraméterek a következőek:

  • Részletek – Megtalálható benne a szolgáltatás csomagban lévő modulok és a kezelhető bizonylati tételek száma.

  • Felhasználószám – Hány felhasználó használhatja a szolgáltatást a feltüntetett áron (alapértelmezetten 1).

  • Termékegységek – Azon modulok megnevezése, amelyeket tartalmazza a szolgáltatás csomag.

A kiválasztott szolgáltatás csomagot az adott szolgáltatás csomag mellett lévő  gombra kattintva lehet a kosárba tenni. Amikor egy szolgáltatás csomag a kosárba kerül, a látogató pontosan láthatja, hogy mely szolgáltatás csomagból vagy kiegészítő szolgáltatásból hány darab van a kosárban, a kosár jobb alsó indexében lévő szám alapján .

Miután a látogató minden szolgáltatást és kiegészítő csomagot, amelyet igénybe kíván venni, beletett a kosarába, akkor a fejléc  gombjára kattintva jelenítheti azt meg.

A  gombra kattintva a látogató megtekintheti, hogy pontosan mely szolgáltatás és kiegészítő csomagot tette a kosarába. Amennyiben valamely csomagot mégsem szeretné megvásárolni, a gombbal tudja azt törölni. Amennyiben elégedett a kosár tartalmával, elindíthatja a megrendelési folyamatot. A megrendelést rögzíteni a ’Az ‘Általános Szerződési Feltételekben’ foglaltakat elolvastam, az abban foglaltakat tudomásul vettem, és azokat magamra nézve kötelezőnek ismerem el. Kijelentem, hogy a DataLogic Kft-vel a szerződést jelen checkbox bejelölésével megkötöm.’ checkbox kipipálásával és a ’Megrendelem’ gomb megnyomásával lehetséges.

Miután a látogató rögzítette a megrendelését, a regisztráció során megadott email címre kap egy visszaigazoló emailt, a megrendelés rögzítéséről. Ezzel egy időben kapja meg a regisztráció során megadott email címére a díjbekérőt.

A díjbekérőn szereplő összeg, a megrendelt szolgáltatás csomag(ok) árát tartalmazza. Megfizetésére, a díjbekérő megérkezésétől számított 8 napon belül, átutalással van lehetősége. Az első díjbekérő kiegyenlítése után a szolgáltatási díj megfizetésére minden hónap utolsó napjáig van lehetőség prepaid (előre fizetési) konstrukcióban.

Az első díjbekérő kiegyenlítése után a felhasználónk megkapja a kiválasztott szolgáltatás csomag paraméterei alapján a saját VIROD@ példányát és a szükséges bejelentkezési adatokat és ezután stabil Internet kapcsolat mellett meg is kezdheti a munkát.

Amennyiben a használat során hiba lépne fel, vagy további igényei lennének a szolgáltatással kapcsolatban, a Portál felületen lehetősége van bejelentéseket tenni.

Bejelentést a Portál felület ->  gomb ->’Új bejelentés’ formon lehet. A kitöltési útmutató a  gomb megnyomásával érhető el.

Vissza az előzőre!