viroda kezdőlap


 - Folyamatvezérelt Öntanuló Virtuális Iroda Szolgáltatás

A Folyamatvezérelt Öntanuló Virtuális Iroda szolgáltatás igénybe vehető 2020. december 1-jétől.

, azaz Folyamatvezérelt Öntanuló Virtuális Iroda egy olyan összetett szoftver szolgáltatás, ami Magyarországon jelenleg egyedi megoldásként a felhasználók rendelkezésére. A  a cégek Back Office terhein hivatott könnyíteni.  A szolgáltatásunk biztosítja a DataLogic Kft. már bevált szoftvereit, a szükséges szerver kapacitást és a feladatok elvégzéséhez szükséges képzett és tapasztalt alvállalkozókon keresztül a humán erőforrást is.
Táblázatszegély megadása, kitöltéssel
Szolgáltatásba vehető programok Szolgáltató alvállalkozók feladatai
    • Dokumentumtár
    • Bizonylatfelismerő rendszer
    • Postabontás, Scannelés
    • Iktatás, Archiválás
DataContoPro integrált ERP rendszer moduljai
    • Pénzügyi modulok
    • Főkönyvi modul
Könyvelő irodák szolgáltatásai
    • Pénzügyes, számlák feldolgozása
    • Könyvelés
BISCUIT Vezetői Információs Rendszer
    • Riport és Dashboard felületek
    • Excel jelentések (WEB-en is)
Naprakész információk előállítói
    • Jelentéskészítők
    • Kontrollerek

Miért a  szolgáltatás?

  • Mert időt, energiát és pénzt spórolhat. Időt a feleslegeses manuális folyamatok automatizálásával, energiát a fárasztó adminisztratív körök kihagyásával és pénzt a meglévő és a saját „core business” értéket teremtő humán erőforrás átcsoportosításával.

  • Mert növeli a hatékonyságot. A folyamatvezérlő segítségével a feladatok mérföldkövei és készültségi szintjei könnyedén nyomon követhetőek, ezáltal a folyamatok nem akadhatnak el az egyes folyamatrészeknél.

  • Mert a használatához egyetlen munkatársnak és Önnek sem kell az irodában ülni. A  szolgáltatás a nyílt Interneten keresztül, 7/24 elérhető – egyes funkciók mobilról is – így a legnagyobb nyugalommal dolgozhatnak akár a saját nappalijukból, a tengerpartról, de akár a belvárosi dugóból is.

  • Mert csak azokért a szolgáltatásokért fizet, amelyeket valóban használni is fog. Nem kell megvásárolnia és üzemeltetnie egy komplett vállalatirányítási rendszert, ha nincs rá szüksége. Csak azokért a funkciókért adjon ki pénzt, amit használni is fog.

  • Mert folyamatosan naprakész és pontos információt biztosít a feldolgozott adatokból. A rendszer minden moduljából azonnali Excel exportra is lehetőség van. A riportok és dashboardok mobil eszközről is elérhetőek.

  • Mert számíthat ránk. Igény és hibabejelentését a lehető leggyorsabban és legprofesszionálisabban kezeljük és erről SLA is gondoskodik.

A szolgáltatást ajánljuk minden olyan vállalkozás számára, akik nyitottak a Back Office feladataik újragondolására, hogy alacsonyabb költségek mellett egy hatékony megoldást alkalmazzanak. Ha a vállalkozásnál a távoli munkavégzésre, azaz a home office-ra igény mutatkozik, vagy az már a gyakorlat része, akkor a  szolgáltatás remek megoldás lehet. A  szolgáltatást emellett ajánljuk minden olyan cég számára, akik több telephelyről dolgoznak szoros együttműködésben.

A szolgáltatás segítségével nem csupán a mindennapi Back Office feladatok könnyíthetők meg, hanem a rendszeresen keletkező tevékenységek nagy része akár automatizálható is. Ezáltal rengeteg értékes munkaóra spórolható meg, így ez felhasználható az igazán fontos stratégiai lépések tervezésére.

Tekintse meg egyes moduljaink részletes leírását!

A szolgáltatás keretében igénybe vehető modulok:

Alap modulok

  • Minden csomagunkban megtalálható alap modulok a Pénzügy, Főkönyv és Tárgyi eszköz modul.

Raktár 

  • A Raktár modul pontosan nyomon követheti készletei változását és aktuális raktárkészleteit. A modulban lehetőség van egyszerre több telephelyet, raktárt és virtuális raktárt kezelni.

Dokumentumtár

  • A Dokumentumtár használata jelentősen leegyszerűsíti a dokumentumok iktatását, tárolását és azok visszakeresését. Elérhető, hogy a dokumentumok digitalizációja után minden dokumentum automatikusan kerül iktatásra és egy helyen lesz tárolva. Az elektronikus iktatást követően a dokumentum minden arra jogosult számára azonnal elérhetővé válik.

Folyamatvezérlő

  • A Folyamatvezérlő használatával minden a szolgáltatás kereteiben igénybe vett folyamatok előre meghatározott folyamatlépésekben megy végbe. Az igénybe vehető folyamatokon felül tervezhetnek saját folyamatokat a folyamattervező segítségével. Minden folyamatlépésnél meghatározható, hogy pontosan mi a feladat és annak ki az elvégzője. Ezáltal a vállalkozása munkafolyamatai átláthatóbbá válnak.

Vezető Információs Rendszer

  • A szolgáltatás a nap minden órájában naprakész és pontos információkkal szolgál, amelyek segítségével megalapozott döntéseket hozhat. A riportok és dashboardok mobilra optimalizálva is elérhetőek, ezáltal mindig eszköz, helyszín és időpont függetlenül tájékozódhat.

Szerződés nyilvántartó

  • A Szerződés nyilvántartó modul használatával folyamatos és naprakész információk kaphatóak a szerződések állapotáról (készültségi fok, feladatok, várható fedezettartalom, számlázhatóság).

Portál / HelpDesk

  • A Portál modul használatával lehetősége van, hogy a saját ügyfeleivel tartsa a kapcsolatot, amely kapcsolattartás lehet a saját termékei árusítása, megrendelések kezelése. A HelpDesk modul használatával egy helyen fogadhatja saját ügyfelei igény- és hibabejelentéseit is.

Amennyiben felkeltette érdeklődését a szolgáltatásunk, kérjük, vegye fel kapcsolatot kollégáinkkal a sales@datalogic.hu email címen vagy további információkért látogasson el webáruházunkba.