VIRODA – Folyamatvezérelt Öntanuló Virtuális Iroda Szolgáltatás


 - Folyamatvezérelt Öntanuló Virtuális Iroda Szolgáltatás

A  Viroda, azaz Folyamatvezérelt Öntanuló Virtuális Iroda egy olyan összetett szoftver szolgáltatás, ami Magyarországon jelenleg egyedi megoldásként a felhasználók rendelkezésére. A Viroda a cégek Back Office terhein hivatott könnyíteni.  A szolgáltatásunk biztosítja a DataLogic Kft. már bevált szoftvereit, a szükséges szerver kapacitást és a feladatok elvégzéséhez szükséges képzett és tapasztalt alvállalkozókon keresztül a humán erőforrást is.

Szolgáltatásba vehető programok Szolgáltató alvállalkozók feladatai
  •  Dokumentumtár
  •  Bizonylatfelismerő rendszer
  • Postabontás, Scannelés
  • Iktatás, Archiválás
DataContoPro integrált ERP rendszer moduljai
  • Pénzügyi modulok
  • Főkönyvi modul
Könyvelő irodák szolgáltatásai
  • Pénzügyes, számlák feldolgozása
  • Könyvelés
BISCUIT Vezetői Információs Rendszer
  • Riport és Dashboard felületek
  • Excel jelentések (WEB-en is)
Naprakész információk előállítói
  •  Jelentéskészítők
  •  Kontrollerek
 

Miért a szolgáltatás?

  • Mert időt, energiát és pénzt spórolhat. Időt a feleslegeses manuális folyamatok automatizálásával, energiát a fárasztó adminisztratív körök kihagyásával és pénzt a meglévő és a saját „core business” értéket teremtő humán erőforrás átcsoportosításával.

  • Mert növeli a hatékonyságot. A folyamatvezérlő segítségével a feladatok mérföldkövei és készültségi szintjei könnyedén nyomon követhetőek, ezáltal a folyamatok nem akadhatnak el az egyes folyamatrészeknél.

  • Mert a használatához egyetlen munkatársnak és Önnek sem kell az irodában ülni. A szolgáltatás a nyílt Interneten keresztül, 7/24 elérhető – egyes funkciók mobilról is – így a legnagyobb nyugalommal dolgozhatnak akár a saját nappalijukból, a tengerpartról, de akár a belvárosi dugóból is.

  • Mert csak azokért a szolgáltatásokért fizet, amelyeket valóban használni is fog. Nem kell megvásárolnia és üzemeltetnie egy komplett vállalatirányítási rendszert, ha nincs rá szüksége. Csak azokért a funkciókért adjon ki pénzt, amit használni is fog.

  • Mert folyamatosan naprakész és pontos információt biztosít a feldolgozott adatokból. A rendszer minden moduljából azonnali Excel exportra is lehetőség van. A riportok és dashboardok mobil eszközről is elérhetőek.

  • Mert számíthat ránk. Igény és hibabejelentését a lehető leggyorsabban és legprofesszionálisabban kezeljük és erről SLA is gondoskodik.

A szolgáltatást ajánljuk minden olyan vállalkozás számára, akik nyitottak a Back Office feladataik újragondolására, hogy alacsonyabb költségek mellett egy hatékony megoldást alkalmazzanak. Ha a vállalkozásnál a távoli munkavégzésre, azaz a home office-ra igény mutatkozik, vagy az már a gyakorlat része, akkor a Viroda szolgáltatás remek megoldás lehet. A Viroda szolgáltatást emellett ajánljuk minden olyan cég számára, akik több telephelyről dolgoznak szoros együttműködésben.

A Viroda szolgáltatás segítségével nem csupán a mindennapi Back Office feladatok könnyíthetők meg, hanem a rendszeresen keletkező tevékenységek nagy része akár automatizálható is.

A modulok részletes leírása:

Alap modulok

  • Minden csomagunk tartalmazza a szolgáltatás alap moduljait, azaz a Pénzügy, Főkönyv, Tárgyi eszköz modulokat

Raktár 

  • A Raktár modulban pontosan nyomon követheti a készleteiben és az aktuális készleteiben bekövetkezett változásokat. A modulban egyszerre több helyet, tárhelyet és virtuális tárhelyet lehet kezelni.

Dokumentumtár

  • A dokumentumtár használata jelentősen leegyszerűsíti a dokumentumok iktatását, tárolását és visszakeresését. Elérhető, a dokumentum digitalizálása után az összes dokumentum automatikusan iktatás és tárolása ugyanazon a helyen. Ezek a dokumentumok automatikusan elérhetővé válik a jogosultak számára.

Folyamatvezérlő rendszer

  • A folyamatvezérlő használatával az egyes feladatok előre meghatározott lépésekben mennek végbe. A folyamattervező segítségével elkészítheti saját folyamatait. Az egyes folyamatlépésekhez pontosan meghatározhatja, hogy mi a feladat, és ki a feladat elvégzője. Ez átláthatóbbá teszi az üzleti munkafolyamatokat.

Menedzsment Információs Rendszer

  • A rendszer folyamatosan naprakész információkat biztosít, ez alapján megalapozottabban hozhat döntéseket.

Szerződés nyilvántartó

  • A szerződés nyilvántartó használatával folyamatosan naprakész információk állnak rendelkezésre a szerződéseiről.

HelpDesk/Portál

  • A HelpDesk/Portál modul használatával lehetősége van kapcsolatot tartani a meglévő ügyfeleivel.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük keresse kollégáinkat a sales@datalogic.hu weboldalon vagy látogasson el webáruházunkba.