Pályázatkezelő


PÁLYÁZATKEZELŐ RENDSZER

Teljeskörű pályázatkezelés

Beszerzési feladatok teljes körű tendereztetése

 

A DataLogic Kft. Pályázatkezelő rendszer az ajánlati kiírástól kezdve egészen a szerződéskötés megvalósulásáig képes követni a folyamatot, valamint a pályázónak lehetősége nyílik Interneten keresztül az adatait megtekinteni, amellett az eljárási folyamatot nyomon követheti.

 

A Pályázatkezelő rendszer tulajdonságai

A Pályázatkezelő Rendszer a pályázati folyamatot teljesen lefedő komplex rendszer. A regisztrációtól kezdve a pályázatbeadásán, a hiánypótláson, a pályázat módosításain át a projekt közbeni vagy projekt végi beszámolásig minden folyamat a Pályázatkezelő rendszerben végezhető, beleértve a hiánypótlási és eseti levelezéseket, üzenetváltásokat is.

  • A pályázónak Interneten keresztül, regisztráció után felhasználói névvel illetve belépési jelszó megadásávallehetősége nyílik az információk hozzáférésére
  • A Pályázatkezelő rendszer tetszőleges számú pályázati kategóriát képes kezelni, mely kategóriák az Interneten való megjelenéssel nyilvánossá válnak a pályázó számára
  • Mind az ajánlattevői oldalról mind az ajánlatkérői oldalról lehetőség van online, weben keresztül történő (pályázati, bírálati, beszámolói) űrlapok kitöltésére
  • Minden pályázati kategória űrlapja testre szabható: fix mezők plusz a kategóriánként specifikus mezők, az Ügyfél által definiált típusú és elhelyezkedésű mezők vehetőek fel tetszőleges számban
  • beszerzési eljárással kapcsolatos információk átfutási idő nélkül, azonnal eljut a felhasználóhoz
  • A rendszer képes a teljes beszerzési eljárás folyamatának vezérlésére
  • Magas fokú döntés – előkészítés támogatás, szakértői elbírálás akár weben keresztül
  • Alapvető formai és adathelyességi ellenőrzés
  • Hiánypótlás esetén automatikus hiánypótlási üzenet/körlevél generálása a pályázó számára
  • Hiánypótlás lehetősége Interneten keresztül
  • Felhasználóbarát kezelési felület
  • A rendszer használatát számos súgó funkció könnyíti meg, valamint lehetőség van magyarázatot, leírást kapcsolni
  • A pályázatok beadása Interneten keresztül történik

 

Pályázati kategóriánként tervezhető űrlapok, munkafolyamatok jellemzői

  • Az összes pályázathoz kapcsolódó dokumentum automatikus generálása sablonok segítségével
  • Lehetőség van a folyamatok állapotának figyelésére
  • Statisztikák készítése az ADATBÁNYÁSZ Vezetői Információs Rendszerrel
  • Tervezhető, kihasználható információáramlás a pályázók felé, akik a rendszert látogatják
  • Online levelezési – üzenetküldési rendszer az ügyintézők és a pályázók között

A belső folyamatok megkönnyítésére az érvényes pályázatok döntés-előkészítési eljárásba kerülnek ezt követi a szakértői elbírálás. A rendszer alkalmas egy pályázati anyagot több szakértőnek kiadni.

Az elbírálási folyamatot hatékonyabbá teszi, hogy a szakértők számára a rendszer elbírálási táblázatot készít akár több pályázati anyagból is, amit a döntéshozó akár a javasolt döntésével vissza is küldhet a szakértőnek.

A rendszer lehetőséget biztosít az ügyintézőnek a bírálati lapok online módon való kitöltésére a szakértő helyett.

Előfordul, hogy javaslattevő bizottsághoz kerülhetnek a pályázatok, ebben az esetben a javaslatbizottságnak lehet segítő táblázatot exportálni, amit vissza lehet küldeni, valamint lehetőség van a bizottság javaslatait közvetlenül a pályázatra is rögzíteni.

A Pályázatkezelő rendszerben lehetőség van a szerződéskötéshez szükséges feltételeket előre definiálni pályázati kategóriánként.

A pályázók és pályázatok adatait cizellált jogosultsági rendszer védi. A rendszer védettsége kifogástalan. A rendszer lehetőséget ad arra, hogy a pályázatkezelő szervezethez nem szorosan kapcsolódó, de arra speciálisan felhatalmazott személyek (Lekérdezők) a rendszer adataira vonatkozóan kimutatásokat kérjenek le, a rendszer állapotáról azonnali és naprakész információval lássák el saját szervezetüket.

 

DATACONTO Integrált Ügyviteli Rendszer beszerzést támogató megoldásai (opcionális)

A DataConto WEB-alapú technológiára épül, internetes és intranetes környezetben egyaránt hatékonyan alkalmazható. A webes felület biztosítja a távoli elérést, és ezzel a távmunka lehetőségét. A szükséges biztonságot mind szoftver mind hardver alapon ki lehet építeni. Az ügyviteli rendszer teljesen integrált, moduljai közös törzsekkel dolgoznak, ami biztosítja, hogy minden bizonylatot csak egyszer, a keletkezés helyén kell rögzíteni, növelve ezzel a hatékonyságot és pontosságot.

 

A beszerzést támogató megoldások a rendszer moduljaiban

  • Szerződés Nyilvántartó modul
    • A modul egységesen kezeli a szállítói és vevői törzseket, és lehetőséget ad a keretszerződések kezelésére
    • A rendszer automatikus státusz-, határidő-, és teljesítésfigyelést végez
  •  Készletgazdálkodási modul
    • A modul tetszőleges számú és különböző típusú raktár kezelését teszi lehetővé
    • A készletérték nyilvántartásának módja (FIFO, elszámoló áras, vagy átlagáras nyilvántartás) cikkcsoportonként megválasztható
    • A rendszer támogatja a korszerű vonalkód technológiát is
    • Nyomon követi és bizonylatolja a raktárközi mozgásokat és készletfoglalásokat
    • Automatikus szállítói rendelést generál a felhasználó által beállított minimum-maximum készletek alapján. A rendelési javaslat készítésekor figyelembe veszi a teljes raktárrendszerben meglévő készletek mennyiségét és a nyitott rendelési tételeket is. Több lépcsőben, a státusznak és a jogosultsági szintnek megfelelően módosítható javaslatot és rendelést készít raktárankénti bontásban
    • A megrendeléseket a rendszer a rendelési igény keletkezésétől a beérkezésen keresztül a pénzügyi rendezésig nyomon követi. Ebben a folyamatban együttesen kezeli a rendelések és ajánlatok státuszát (Előkészítés alatt álló, Aláírásra kiküldött, Megkötött, Megvalósult, Lezárt/Felbontott szerződések) és a megvalósulási állapotát (Nem kezdődött el, Folyamatban van, Teljesített, Számlázott, Pénzügyileg rendezett)
    • A rendszerbe a rendelésre beérkező szállításokat egyben lehet rögzíteni, de tételenként kezeli a beérkezéseket és nyilvántartja az elmaradt tételeket
    • A vevői és szállítói szerződések tételeinek összekapcsolása révén alacsonyabb készletszint érhető el

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.

 

Vissza a További termékeinkhez