„Az ellenőrzés alapvető feladata a folyamatok, tevékenységek, tervezettől való eltérésének és okainak feltárása. „
Termékinformációk
A DataLogic Kft. ELLENŐRZÉSEKET TÁMOGATÓ RENDSZERE teljes körűen támogatja mind a belső mind a külső ellenőrzési folyamatokat bármilyen szervezetnél és vállalatnál.
Az ELLENŐRZÉSEKET TÁMOGATÓ RENDSZER képes támogatni mind az egyidejűleg párhuzamosan futó, mind a sok adatot bekérő, mind a szigorú folyamat mentén történő ellenőrzéseket is.
Ezzel az INTERNETEN KERESZTÜL is használható INTEGRÁLT rendszerrel a komplett ellenőrzési folyamat elektronikusan tervezhető, levezényelhető és bizonyos funkciók automatizálhatóak, egészen az eredmények publikálásáig.
Az ELLENŐRZÉSEKET TÁMOGATÓ RENDSZER főbb funkciói:
Ellenőrzések lebonyolításának előkészítése, megtervezése
Az ellenőrzési folyamat megtervezése, előkészítése, és feladatokra bontása a rendszerben
A bekérendő adatok, dokumentációk megtervezése
A kapcsolódó erőforrások megtervezése, allokálása
Célkitűzések, stratégia, elvárások, utasítások rögzítése és elektronikus dokumentálása
Az ellenőrzöttek kijelölése a rendszerben
Az ellenőrzési program elkészítése, a rendelkezésre álló erőforrások foglalása
Az ellenőrző munkatársak és az ellenőrzöttek megfelelő jogosultsággal Interneten keresztül is hozzáférhetnek az őket érintő információkhoz. Kitölthetik, feltölthetik, …
A kapcsolódó információk, kommunikációk és dokumentációk elektronikusan tárolhatóak, és az arra jogosultak számára egy rendszeren belül hozzáférhetőek
Ellenőrzési folyamat indítása, adatok információk bekérése, összegyűjtése
A rendszerben tetszőleges számú ellenőrzési folyamat futtatható egyidejűleg
Az ellenőrzés adatgyűjtése során használt űrlapok testre szabhatók, a rendszerből nyomtathatóak
A rendszerből kinyomtatott, és megfelelően kitöltött űrlap akár papír alapon, akár weben keresztül is visszaküldhető.
A rendszer képes Excelben kitöltött adatok fogadására is, és automatikus feldolgozására
A rendszer automatikus OCR karakterfelismeréssel képes formai és adathelyesség ellenőrzésre, amellyel automatizálható a dokumentumok vizsgálata
A kapott adatokat a rendszer automatikusan feldolgozza, az eredményeket továbbítja a központi adatbázisba, majd továbbküldi a feladatot a soron következő folyamatlépéshez
A rendszer támogatja a hiánypótlás tevékenységet
A kapcsolódó iratok, eredeti dokumentumok szkennelt képét a rendszer elektronikusan tárolja, amelyek az arra jogosultak számára hozzáférhetőek
Szükség esetén az eredmények exportálhatóak a rendszerből
Adatok információk vizsgálata és értékelése
Begyűjtött adatok vizsgálata, kiértékelésének támogatása
Nagy mennyiségű feldolgozandó adat esetén adatbázis építés az Excelben érkező adatokból, amelyből a jelentések is elkészíthetőek
A Jelentés készítés folyamatának a vezérlése, támogatása
Ellenőrzés lezárása, eredmények kiértékelése, publikálás
- Jelentések, kimutatások elkészítése
Ellenőrzők teljesítmény értékelése, motivációs rendszer kialakításának támogatása
- Jelentések, eredmények publikálása akár a WEB-en
Az ELLENŐRZÉSEKET TÁMOGATÓ RENDSZER előnyei összefoglalva:
Tetszőleges számú, fajtájú és mélységű ellenőrzés folyamatának egy integrált rendszerben való kezelése, a feladatkiosztástól a kapott eredmények automatikus feldolgozásáig, értékeléséig.
Kiknek ajánljuk?
Az ELLENŐRZÉSEKET TÁMOGATÓ RENDSZER hasznos segítség lehet minden olyan vállalatnak, ahol bonyolult ellenőrzési, kontrolling feladatokat végeznek, továbbá ISO szabványok betartásához, valamint könyvvizsgáló, adótanácsadó cégeknek úgyszintén.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonszámon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.