Helpdesk


HELPDESK

Hiba – és Igénykezelő Rendszer

 

Ügyfélközpontú igénykezelés

Az ügyfélszolgálati feladatokat ellátó vállalatok, vállalkozások nyilván szem előtt tartják ezt a szempontot. A DataLogic Kft. erre nyújt megoldást HELPDESK programjával, melynek használata a következő eredménnyel jár:

  • Elégedett ügyfelek
  • Nyomon követhető hiba- és igénybejelentések
  • Hatékony munkaidő kihasználás

Az igény-, hibabejelentés menete:

  1. Az ügyfél egy elektronikus bejelentőlapottölti ki az igényeiről, illetve a felmerült problémáról. Ez az ügyfél adatain túlmenően teljes körű információt kell, hogy tartalmazzon a hibával, igénnyel kapcsolatban.
  2. Ez a bejelentő lap a azonnal megjelenik rendszerünkben.
  3. ProwayFolyamatvezérlővel való támogatás esetén automatikusan elindul a megfelelő ügyfélkezelési folyamat, a megfelelő ügyintézőnek kikézbesítve.
  4. Lehetőség van hibaállapot folyamatos nyomon követésére.

 

HELPDESK rendszer használata kényelmes:

Az Ügyfélnek:

  • Gyorsabb a hibabejelentés, és akár a nap 24 órájában megoldott a hiba vagy igény bejelentés
  • Nyomon követheti a folyamatot a bejelentéstől, a megoldásig, így mindig tisztában van a bejelentés aktuális állapotával és a várható befejezéssel

A Vállalatnak:

  • Erőforrás megtakarítás (a bejelentést nem az alkalmazottaknak végzik)
  • kimutatások és statisztikák révén naprakész információk a vezetőség számára: átlagos probléma megoldási idő, gyakorisági mutatók stb.
  • Erőforrás tervezés: a bejelentések révén tervezhető a humán erőforrás

 

HELPDESK rendszer jellemzői:

  • Alkalmas akár külső vagy belső Ügyfélszolgálati munka támogatására
  • A program képes akár 24 órás, on-line hibarögzítésre
  • Általános, folyamatszemléletű ügyfélkezelés és problémamegoldás Webes eszközök segítségével
  • A szoftver lehetőséget ad megoldás- és státusz jelentések küldésére vagy hozzáférésére az ügyfelek felé (Folyamatvezérlő rendszerrel bővítve):
    • Felvett
    • Feldolgozott
    • Elvégzett

Automatikus dokumentáltság (ISO)

HELPDESK rendszer alkalmazásának előnyei

Az on-line rendszerünkben az ügyfelek saját maguk rögzítik az igényeiket, elkerülve ezzel az esetleges félreértéseket, így egy feladat többszöri elvégzését.

Mivel a rendszer teljes körű dokumentáltságot biztosít, az “elveszett bejelentések” elkerülhetők, a bejelentések bármikor visszakereshetők, a hibákra a lehető leggyorsabban reagálhatunk.

gyorsabb hibaelhárítási folyamat eredménye, hogy mind ügyfeleink, mind munkatársaink elégedettebbek lesznek, zavartalanabbul fogják végezni munkájukat.

Az információ megfelelő áramlásával a felmerült igényeket hatékonyan lehet kezelni, segítve ezzel a belső erőforrások jobb kihasználását.

Minőségirányítási szabványtámogatás: A HELPDESK rendszer gondolata és módszere jól illeszkedik a vállalat minőségirányítási rendszerébe, átlátható felépítésének köszönhetően egységes rendszerben képes az ügyfeleket kezelni.

Közös tudásbázis kialakítása: A HELPDESK használatával az egyéni tudás és tapasztalat kollektív csoport- és cégszintű tudássá alakul, ezzel növelve cége értékét.

Mérhetővé válik a hiba elhárításának ideje, (részletesen az üzembe helyezés vagy a javítás ideje), felbontva azok okaira, (mint várakozási idő, hibaelhárítások és karbantartások száma) és az azokra fordított időre.

 

HELPDESK rendszerhez kapcsolódó ADATBÁNYÁSZ program:

Az ADATBÁNYÁSZ rendszer a HELPDESK program információszolgáltatást támogató eszköze. Segítségével vezetői kimutatások készíthetők:

  • Hibaállapotokról és azok változásairól
  • Átlagos probléma megoldási időről, stb.

A személyre szabható kimutatások, jelentések megküldhetőek az érintetteknek tetszőleges rendszerességgel.

 

HELPDESK rendszerhez kapcsolható Proway Folyamatvezérlő program:

Folyamatvezérlő programunk, mely a HELPDESK rendszerhez kapcsolódóan működik, vezérli a beérkező igények kezelésének belső munkálatait, ezáltal az ügyfelek nyomon követhetik a bejelentett problémájuk státuszát kezdve az on-line bejelentéstől a teljes megoldásig. Az ügyfelek megelégedettségét nagymértékben javítja, ha azt tapasztalhatják, hogy igényeik, problémáik kezelése és megoldása gyorsan és pontosan lezajlik.

Folyamatvezérlő rendszer képes kiszolgálni a teljes CRM architektúrát, ezzel átfogó és minden területre kiterjedő integrált dokumentáltságot biztosít.
 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.

 

Vissza a További termékeinkhez