Support


Ügyfeleink részére a rendszereinkkel kapcsolatos problémák, hibák bejelentésére, üzemeltetési vagy felhasználói témákban megfogalmazódott kérdéseik felvetésére, észrevételeik, javaslataik közlésére telefonos ügyfélszolgáltatást biztosítunk.

Ügyfélszolgálatunk szükség esetén a megfelelő szakemberek felé eszkalálja az adott kérdést.

Az alábbi esetekben fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz:

  • Incidens:
    • Az Ön által használt alkalmazásban rendellenes működést, hibát észlel.
  • Probléma:
    • A rendszer vagy környezetének működésével kapcsolatban bizonytalanságot észlel.
    • Változtatni szeretne a környezeten, de nem akarja kockáztatni a működőképességet.
    • Az adatok helyességével kapcsolatban problémát vesz észre (duplikáció, eltűnt adat, inkonzisztencia, stb.)
    • Rendszer helyreállítási feladatokban támogatásra van szüksége.
  • Igények bejelentése:
    • Az Ön által használt rendszerrel kapcsolatban funkcionalitást szeretne bővíteni.
    • Az üzletmenetének változása miatt a termékben is szükséges módosítani.
    • Egyéb észrevételek, javaslatok termékünkkel vagy support tevékenységünkkel kapcsolatosan.

Ezen felül minden Ügyfelünk számára kijelölünk egy szakmai konzulenst – közvetlen elérést biztosítva -, akihez az ügyfélszolgálati időben fordulhatnak felmerülő kéréseikkel, igényeikkel.
 

Amennyiben problémája, észrevétele, javaslat kérdése van, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeinken.

Telefon: +36-1-412-3730

E-mail: ugyfelszolgalat@datalogic.hu

 

Vissza a Szolgáltatások főoldalra