DATACONTO további lehetőségek


Nagykereskedelmi tevékenységhez igazítva

Figyelembe véve, hogy a nagykereskedő cégek számos tevékenysége speciális funkciót igényel, elkészítettük a bővebb igényeket lefedő DATACONTO Integrált Ügyviteli Rendszer nagykereskedelmi modulját.

A rendszer előnye a több telephelyes felhasználási lehetőség, amely magába foglalja az egy központi adatbázisban tetszőleges számú, nagykereskedelmi egységek bizonylatainak nyilvántartását (számlák, raktári mozgások, rendelések, raktárkészletek). Ezáltal mindig naprakész információval rendelkezhet az egyes telephelyek aktuális tevékenységéről.

Nagykereskedelmi modul fő célja, hogy a DATACONTO Integrált Ügyviteli Rendszer képes legyen kezelni a nagykereskedelem folyamán fellépő igényeket, és mindezeknek egy megfelelő, teljes körű ügyviteli környezetet biztosítson.

A modul lehetőséget nyújt a szerződés-nyilvántartás raktárkezeléssel való összekapcsolására, amely az alábbi feladatokra terjed ki:

  • Határidő, státusz, teljesítésfigyelés
  • Szállítói szerződések, kötelezettség-vállalás, számlaigazolás kezelése
  • Automatikus számlagenerálás a vevői szerződésekből

Használata teljes körű támogatást jelent a különböző rendelések kezelésében, a rendelés felvitelétől, a fizikai teljesítésen át egészen a számlázásig.

A modul ajánlatkezelés funkciójának köszönhetően könnyen kezelhetővé válnak a módosítások, visszaigazolások.

Kiskereskedelmi tevékenységhez igazítva

DATACONTO rendszerben elkészítettük a kiskereskedelmi tevékenységet támogató modulokat is. Ezen modulok használata hathatós segítséget nyújthat azon vállalatoknál, ahol a beszerzés egy központon keresztül zajlik, de az értékesítés több telephelyen történik (jelentsen ez akár több kiskereskedelmi egységet, vagy több eladási pontot). Rendszerünk képes támogatni a bolti értékesítést, elvégzi a raktárkezelést, valamint gondoskodik a számlázási tevékenységekről is.

Szerviz-szolgáltatás tevékenységhez igazítva

  • Speciálisan a szerviz-tevékenység lekövetésére alkalmas funkció
  • A munkalapok kezelése a hibabejelentéstől a számlázásig (munkalap nyomtatása, ráfordítások rögzítése, raktári mozgások kezelése)
  • Együtt kezeli a hibabejelentést és a munka főbb adatait
  • A munkalapok állapotain keresztül hibaelhárítási folyamatok követése
  • Csereeszközök és az aktuális felelős munkavégző nyilvántartása
  • Szolgáltatások, raktári cikkek és raktármozgások kezelése (eszközök és felhasznált alkatrészek, anyagok)
  • Gyári szám kezelése (egyedi nyilvántartás)

Vissza a DATACONTO főoldalra