Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások


Az általunk fejlesztett rendszereket eddig több mint 300 vállalati ügyfelünk vette igénybe.

Ügyfeleink számára a termékek bevezetésén, illesztésén, testre szabásán túl support szolgáltatást biztosítunk. Az üzemeltetés támogatással, probléma és incidens kezeléssel kapcsolatos megkeresésekre Ügyfélszolgálatunk és a szakértői csapatunk folyamatosan áll meglévő és leendő ügyfeleink rendelkezésére, melynek köszönhetően az elmúlt években minden Üzletfelünkkel szoros kapcsolatot alakítottunk ki.

Rendszereinkhez kapcsolódó szolgáltatásaink:

  • Helyzetfelmérés (átvilágítás, folyamatok elemzése, javaslatok)
  • Telepítés és oktatás
  • Projektvezetés (Szaktanácsadás, IT projektek vezetése)
  • Telefonos ügyfélszolgálat (Üzemeltetés támogatás, igény és incidens kezelés)
  • Probléma megoldás. (Adatbázis helyreállítás, illeszkedő rendszerek)

A termékeinkhez kapcsolódó szolgáltatásainkról az almenü pontok alatt részletesebben tájékozódhat.

 

Vissza a Szolgáltatások főoldalra