Az általunk fejlesztett rendszereket eddig, több mint 300 vállalati ügyfelünk vette igénybe.
Ügyfeleink számára a termékek bevezetésén, illesztésén, testre szabásán túl support szolgáltatást biztosítunk. Az üzemeltetés támogatással, probléma és incidens kezeléssel kapcsolatos megkeresésekre Ügyfélszolgálatunk és a szakértői csapatunk folyamatosan áll meglévő és leendő ügyfeleink rendelkezésére, melynek köszönhetően az elmúlt években minden Üzletfelünkkel szoros kapcsolatot alakítottunk ki.
Rendszereinkhez kapcsolódó szolgáltatásaink:
- Programbemutató (igények, problémák beazonosítása).
- Helyzetfelmérés (átvilágítás, folyamatok elemzése, javaslatok).
- Telepítés és oktatás.
- Projektvezetés (Szaktanácsadás, IT projektek vezetése)
- Telefonos ügyfélszolgálat. (Üzemeltetés támogatás, igény és incidens kezelés).
- Probléma megoldás. (Adatbázis helyreállítás, illeszkedő rendszerek).
A termékeinkhez kapcsolódó szolgáltatásainkról az almenü pontok alatt részletesebben tájékozódhat