BIZONYLATFELISMERŐ


Rendszerünk megszületésének inspiráló tényezője, hogy a mai világban egyre több papír alapú bizonylat vár manuális rögzítésre, amely rengeteg időt és energiát vesz igénybe. A rendszer megvalósítása során elsődleges célunk egy olyan öntanuló rendszer fejlesztése volt, amely megfelel minden nagyvállalati kihívásnak és nagy teljesítményű rögzítést (akár napi 100.000 bizonylat) tesz lehetővé. Mindamellett igyekeztünk olyan speciális OCR technológiát kialakítani, amely az automatikus feldolgozási folyamat mellett rendelkezik kézi rögzítési felülettel is, biztosítva ezzel a felhasználó elvárásainak maximális kielégítését.

A DataLogic által fejlesztett BIZONYLATFELISMERŐ megoldás lehetővé teszi bármilyen papír alapú dokumentum  elektronikus formátumba  történő rögzítését és egyben automatikus feldolgozását. A folyamat részeként a rendszer támogatja a felismert eredmény tetszőleges célrendszerbe történő rögzítését, valamint  az elektronikus jóváhagyási folyamatok menedzselését.

A manuális rögzítés során jóval nagyobb hibalehetőség áll fenn, azonban a BIZONYLATFELISMERŐ esetén az elütések száma minimálisra csökken. Nem utolsó sorban a rögzítési munkák távmunkába is kiszervezhetőek, sőt lehetőség van a kinyert adatok feladására az ügyviteli rendszer felé is.

Kézi rögzítő felület: A BIZONYLATFELISMERŐ Rendszer kézi rögzítő felülete lehetőséget nyújt a nem 100%-osan felismert adatok pontosításához.

Sablonok gyártása: A rendszer rendelkezik a sablonok manuális rögzítésre alkalmas felülettel, valamint a manuálisan beszkennelt képek fogadása után képes az automatikus szállítónkénti felismerési sablon legyártására is.

Számlák és egyéb bizonylatok tartalmi és számszaki ellenőrzése: A rendszer automatikusan ellenőrzi a számlákban foglalt bruttó és áfa értékek egyezőségét a nettó értékkel.

Adatok exportálása: A BIZONYLATFELISMERŐ Rendszer támogatja a kinyert adatok XML formátumba történő rögzítését.

Statisztika: felmérés készíthető a felismerés sikerességéről.

Kiknek ajánljuk? 

Összességében bárkinek, hiszen minden típusú cég működése során jelentős mennyiségű papír alapú dokumentumot dolgoz fel

  • Adminisztratív, adatrögzítő munkát végző irodák
  • Ingatlanirodák
  • Biztosító Intézetek
  • Szállítási és logisztikai profilú cégek
  • Hitelintézetek
  • Kereskedelmi tevékenységű társaságok részére

 

Milyen előnyökkel jár a BIZONYLATFELISMERŐ rendszer alkalmazása?

  •  bizonylatok rendszerezésének és előválogatásának megszüntetése a rendszer automatikus felismerési és azonosítási funkciójának köszönhetően
  • munkaerő átcsoportosítása és egyben költségek csökkentése a gépelési munkák minimalizálásával
  • pontos felismerés biztosítása, gépelési hibák elkerülése
  • kevesebb papírmunka
  • átfutási idő jelentős csökkentése a  jóváhagyási folyamatok elektronikus úton történő menedzselésével (webes felület, távoli elérés)
  • dokumentumok könnyű és gyors előkereshetősége a webes dokumentumtárnak köszönhetően

A Bizonylatfelismerő alkalmazás használatával jelentős mértékben lecsökkenthető a dokumentumok iktatására és feldolgozására fordított idő, amellyel mind költségbeli mind pedig erőforrásbeli megtakarítás érhető el.

   rendszerk2  

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonszámon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.

Vissza a Termékek főoldalra