SalesForce
Kereskedelmi és Marketing Rendszer
A SalesForce, mint CRM rendszer
A rendszer lehetővé teszi, hogy hatékony direkt kommunikációt valósíthasson meg Ügyfeleivel, illetve potenciális ügyfeleivel, mely révén nagymértékben növeli esélyeit a vásárlásra, újravásárlásra.
Tény: számos vásárlás, újravásárlás azért nem valósul meg, mert az Ügyfél nem érzi úgy, hogy az e-mail, a telefonhívás Neki szól, hisz nem PONTOSAN az Ő problémáira MEGFELELŐ megoldás kínálunk.
Fontos, hogy az Ügyfél úgy érezze, hogy a megkeresés PONT Neki szól, direkt kommunikációt kell alkalmaznunk, melynek alapja egy olyan rendszer (és adatbázis), amely képes kezelni a partnerhez kapcsolódó összes információt, levelezést, árajánlatot, és széles körű szűrési, lekérdezési lehetőségekkel rendelkezik.
A SalesForce rendszer a kereskedelmi tevékenységet átfogó CRM program, mely az értékesítés és a marketing munkát teszi hatásosabbá és hatékonyabbá. Bevezetésének közvetlen pozitív hatása lesz a vállalatának forgalmára és a piaci részesedésre.
A SalesForce, mint marketing adatbázis
Az ügyfelekről megszerzett adatok, kapcsolódó információk a későbbi feldolgozásra alkalmas rendszerben kerülnek tárolásra. Tehát egyrészt tárolnia kell a szükséges adatokat – akár e-mail vagy dokumentum formájában is-, másrészt ezekből a további kommunikációhoz szükséges és hasznos információkat kell biztosítania a kimutatások révén.
A SalesForce rendszer általános tulajdonságai
- Szektor- és ágazat független kialakítás
- Platform és adatbázis független megoldás
WEB-alapú rendszer:
Intraneten és interneten keresztül is elérhető, így a rendszerbe bárhonnan lehetséges a kapcsolódás egy felhasználónévvel és jelszóvalTávmunka támogatás:
Távoli bejelentkezési lehetőség a rendszerbe a földrajzi távolságok áthidalása. A SalesForce rendszer esetében az értékesítési munkatársak akár földrajzilag távol eső helyről is adminisztrálhatják tevékenységeiket egyszerű bejelentkezéssel az Interneten keresztül. Így a cégvezetés számára akár a teljes üzletkötői illetve ügynöki hálózat munkájának ellenőrzése, kereskedelmi munkájuk nyomon követése is naprakészen biztosítható. A távolról dolgozók esetében az adatbázis feltöltéséhez vagy eléréséhez használt eszköz lehet az utazás során használt Notebook vagy Palm PC isTelephelyi elérési lehetőség
minek következtében akár több telephely is dolgozhat egy a központi adatbázisbólEgységes, központi törzsadatbázis kezelés:
Közös partner-, cikk- és egyéb törzsek a rendszerben. Folyamatosan tölthető adatbázis, vagy a meglévő listából történő kiválasztásSzigorú jogosultsági rendszer:
Adattáblák és adatnézetek szintjére (előre meghatározott szűrések alapján) és egyedi funkciókra is szabályozható a jogosultság. Hozzáférési szint adható adott felhasználóra, az őt tartalmazó felhasználói csoportra is
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonszámon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.