SUPPORTOS POZÍCIÓ (8 órás munkaviszonnyal)
Feladatok:
A cég saját fejlesztésű szoftvereihez, elsősorban ügyviteli rendszerhez kapcsolódóan
- Technikai támogatás nyújtása telefonon és e-mailben
- Helyszíni ügyfél-oktatás teljes körű levezénylése
- A rendszer moduljainak teljes körű tesztelése (kiemelten pénzügy, főkönyv, tárgyi eszköz modulok)
- A felhasználók igényeinek, problémáinak felvétele, megoldása illetve szükség esetén feladat továbbítása a következő támogatási szintre
- Az ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása
- Javaslattétel a jogosnak ítélt panaszok esetén a fejlesztők felé
- A probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása, nyomon követése
- Önálló, problémamegoldó, kompromisszum kész hozzáállás, kreativitás
- Magabiztos számítógépes ismeretek
- Alapfokú pénzügyi és számviteli ismeretek
- Hatékonyság, terhelhetőség
- Ügyviteli rendszerek használatában szerzett gyakorlat
- Ügyfélorientált szemléletmód
- Adatbázis kezelő rendszerek ismerete
- Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
- Versenyképes jövedelmezés
- Változatos, izgalmas feladatok
- Nyitott és családias hangulatú légkör
- Szakmai fejlődés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdési lehetőség
- Részletes fényképes szakmai önéletrajz
- Motivációs levél
- Budapest, XIII. kerület