Supportos


SUPPORTOS POZÍCIÓ (8 órás munkaviszonnyal) Feladatok: A cég saját fejlesztésű szoftvereihez, elsősorban ügyviteli rendszerhez kapcsolódóan
  • Technikai támogatás nyújtása telefonon és e-mailben
  • Helyszíni ügyfél-oktatás teljes körű levezénylése
  • A rendszer moduljainak teljes körű tesztelése (kiemelten pénzügy, főkönyv, tárgyi eszköz modulok)
  • A felhasználók igényeinek, problémáinak felvétele, megoldása illetve szükség esetén feladat továbbítása a következő támogatási szintre
  • Az ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása
  • Javaslattétel a jogosnak ítélt panaszok esetén a fejlesztők felé
  • A probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása, nyomon követése
Elvárásaink:
  • Önálló, problémamegoldó, kompromisszum kész hozzáállás, kreativitás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Alapfokú pénzügyi és számviteli ismeretek
  • Hatékonyság, terhelhetőség
  • Ügyviteli rendszerek használatában szerzett gyakorlat
  • Ügyfélorientált szemléletmód
Előnyt jelent:
  • Adatbázis kezelő rendszerek ismerete
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
  • Versenyképes jövedelmezés
  • Változatos, izgalmas feladatok
  • Nyitott és családias hangulatú légkör
  • Szakmai fejlődés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdési lehetőség
Jelentkezés e-mailben: a pozíció és a nettó fizetési igény megjelölésével az allas@datalogic.hu címen
  • Részletes fényképes szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél
Munkavégzés helye:
  • Budapest, XIII. kerület

Vissza a Karrierhez