Ügyfeleink részére a rendszereinkkel kapcsolatos problémák, hibák bejelentésére, üzemeltetési vagy felhasználói témákban megfogalmazódott kérdéseik felvetésére, észrevételeik, javaslataik közlésére telefonos ügyfélszolgáltatást biztosítunk.
Ügyfélszolgálatunk szükség esetén a megfelelő szakemberek felé eszkalálja az adott kérdést.
Az alábbi esetekben fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz:
- Incidens:
- Az Ön által használt alkalmazásban rendellenes működést, hibát észlel.
- Probléma:
- A rendszer vagy környezetének működésével kapcsolatban bizonytalanságot észlel.
- Változtatni szeretne a környezeten, de nem akarja kockáztatni a működőképességet.
- Az adatok helyességével kapcsolatban problémát vesz észre (duplikáció, eltűnt adat, inkonzisztencia, stb.)
- Rendszer helyreállítási feladatokban támogatásra van szüksége.
- Igények bejelentése:
- Az Ön által használt rendszerrel kapcsolatban funkcionalitást szeretne bővíteni.
- Az üzletmenetének változása miatt a termékben is szükséges módosítani.
- Egyéb észrevételek, javaslatok termékünkkel vagy support tevékenységünkkel kapcsolatosan.
Ezen felül minden Ügyfelünk számára kijelölünk egy szakmai konzulenst – közvetlen elérést biztosítva -, akihez az ügyfélszolgálati időben fordulhatnak felmerülő kéréseikkel, igényeikkel.
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, további információkért keresse munkatársainkat az alábbi elérhetőségeinken.
Telefon: +36-1-412-3730
E-mail: sales@datalogic.hu