SalesForce


SalesForce

Kereskedelmi és Marketing Rendszer

A SalesForce, mint CRM rendszer

A rendszer lehetővé teszi, hogy hatékony direkt kommunikációt valósíthasson meg Ügyfeleivel, illetve potenciális ügyfeleivel, mely révén nagymértékben növeli esélyeit a vásárlásra, újravásárlásra.

Tény: számos vásárlás, újravásárlás azért nem valósul meg, mert az Ügyfél nem érzi úgy, hogy az e-mail, a telefonhívás Neki szól, hisz nem PONTOSAN az Ő problémáira MEGFELELŐ megoldás kínálunk.

Fontos, hogy az Ügyfél úgy érezze, hogy a megkeresés PONT Neki szól, direkt kommunikációt kell alkalmaznunk, melynek alapja egy olyan rendszer (és adatbázis), amely képes kezelni a partnerhez kapcsolódó összes információt, levelezést, árajánlatot, és széles körű szűrési, lekérdezési lehetőségekkel rendelkezik.

SalesForce rendszer a kereskedelmi tevékenységet átfogó CRM  program, mely az értékesítés és a marketing munkát teszi hatásosabbá és hatékonyabbá. Bevezetésének közvetlen pozitív hatása lesz a vállalatának forgalmára és a piaci részesedésre.

 

A SalesForce, mint marketing adatbázis

Az ügyfelekről megszerzett adatok, kapcsolódó információk a későbbi feldolgozásra alkalmas rendszerben kerülnek tárolásra. Tehát egyrészt tárolnia kell a szükséges adatokat – akár e-mail vagy dokumentum formájában is-, másrészt ezekből a további kommunikációhoz szükséges és hasznos információkat kell biztosítania a kimutatások révén.

 

A SalesForce rendszer általános tulajdonságai

  • Szektor- és ágazat független kialakítás
  • Platform és adatbázis független megoldás
  • WEB-alapú rendszer: Intraneten és interneten keresztül is elérhető, így a rendszerbe bárhonnan lehetséges a kapcsolódás egy felhasználónévvel és jelszóval
  • Távmunka támogatás: Távoli bejelentkezési lehetőség a rendszerbe a földrajzi távolságok áthidalása. A SalesForce rendszer esetében az értékesítési munkatársak akár földrajzilag távol eső helyről is adminisztrálhatják tevékenységeiket egyszerű bejelentkezéssel az Interneten keresztül. Így a cégvezetés számára akár a teljes üzletkötői illetve ügynöki hálózat munkájának ellenőrzése, kereskedelmi munkájuk nyomon követése is naprakészen biztosítható. A távolról dolgozók esetében az adatbázis feltöltéséhez vagy eléréséhez használt eszköz lehet az utazás során használt Notebook vagy Palm PC is
  • Telephelyi elérési lehetőség minek következtében akár több telephely is dolgozhat egy a központi adatbázisból
  • Egységes, központi törzsadatbázis kezelés: Közös partner-, cikk- és egyéb törzsek a rendszerben. Folyamatosan tölthető adatbázis, vagy a meglévő listából történő kiválasztás
  • Szigorú jogosultsági rendszer: Adattáblák és adatnézetek szintjére (előre meghatározott szűrések alapján) és egyedi funkciókra is szabályozható a jogosultság. Hozzáférési szint adható adott felhasználóra, az őt tartalmazó felhasználói csoportra is

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonszámon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.

Vissza a További termékeinkhez