Supportos


SUPPORTOS POZÍCIÓ (8 órás munkaviszonnyal)

Feladatok:

A cég saját fejlesztésű szoftvereihez, elsősorban ügyviteli rendszerhez kapcsolódóan

  • Technikai támogatás nyújtása telefonon és e-mailben
  • Helyszíni ügyfél-oktatás teljes körű levezénylése
  • A rendszer moduljainak teljes körű tesztelése (kiemelten pénzügy, főkönyv, tárgyi eszköz modulok)
  • A felhasználók igényeinek, problémáinak felvétele, megoldása illetve szükség esetén feladat továbbítása a következő támogatási szintre
  • Az ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása
  • Javaslattétel a jogosnak ítélt panaszok esetén a fejlesztők felé
  • A probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása, nyomon követése

Elvárásaink:

  • Önálló, problémamegoldó, kompromisszum kész hozzáállás, kreativitás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Alapfokú pénzügyi és számviteli ismeretek
  • Hatékonyság, terhelhetőség
  • Ügyviteli rendszerek használatában szerzett gyakorlat
  • Ügyfélorientált szemléletmód

Előnyt jelent:

  • Adatbázis kezelő rendszerek ismerete
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelmezés
  • Változatos, izgalmas feladatok
  • Nyitott és családias hangulatú légkör
  • Szakmai fejlődés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdési lehetőség

Jelentkezés e-mailben:

a pozíció és a nettó fizetési igény megjelölésével az allas@datalogic.hu címen

  • Részletes fényképes szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIII. kerület