DataLogic Teamwork software


 – Csoportmunkát támogató rendszer

A Csoportmunka rendszer bemutatása

A DL Csoportmunka rendszer, mind a BISCUIT, mind pedig a DL Tervező alkalmazások funkcióinak használatát, elérését egészíti ki a legkorszerűbb technológiai és ergonómiai megoldásokkal. Segítségével jelentősen növelhető a munkavégzés hatékonysága, legyen az tervezés, riportolás, vagy akár a rendszerkörnyezet adminisztrációja.



A Csoportmunka rendszer legfontosabb területei:

Mobil hozzáférés:

A reszponzív felületeknek köszönhetően valamennyi, a BISCUIT rendszerre épülő alkalmazás funkciója és felülete elérhető a felhasználók mobil eszközein. Az elkészült kimutatások és riportok természetesen real-time/azonnal frissülnek, a hozzájuk tartozó adatbázisok tartalmának megfelelően. Mind az IOS, mind pedig az Android alapú eszközök támogatottak, ugyanúgy, mint a legnépszerűbb böngészők. A rendszer felépítésének köszönhetően, természetesen a legmagasabb szintű biztonsági követelményeknek megfelelő környezet is kialakítható.

Párhuzamos munkavégzés, nyomon követhetőség:

A DL Csoportmunka rendszer egyik legfontosabb funkciója lehetővé teszi, hogy ugyanazon dokumentumot egyszerre többen használjanak, módosítsanak. Ezen túl a rendszer képes az egyes módosítások naplózására is. A naplózás során rögzíteni lehet:

  • a módosított adatot,
  • a módosítást végző felhasználót,
  • a módosítás időpontját,
  • forrás értéket és célértéket.

Dokumentumtár:

A DL Dokumentumtár használatával , valamennyi szükséges dokumentum egységes kezelésére lehetőség van. Minden dokumentumot (Excel táblák, word dokumentumok, stb.) elegendő egyetlen egyszer feltölteni a Dokumentumtárba, ezáltal minden arra jogosult felhasználó számára bárhonnan és bármikor elérhetővé válik. Ennek köszönhetően a felhasználó akár mobileszközeivel is hozzáfér a Dokumentumtár elemeihez.

  • Használatával elkerülhetővé válik a duplikáció, mindenki az aktuális verzióval tud dolgozni.
  • Az egyes dokumentumok címkézhetők, ezáltal pedig tetszőlegesen összekapcsolhatók egymással.
  • Titkosított dokumentumok feltöltésére is lehetőség van, amelyek csak a beállított jogosultságok alapján tekinthetőek meg.

Többszintű jogosultságkezelés:

A DL Csoportmunka rendszer többszintű jogosultsági rendszerének köszönhetően az egyes felhasználók elérései és jogkörei pontosan körülhatárolhatóak. A hozzáférések kialakítása során lehetőség van:

  • az elérhető dokumentumok körének kiválasztására (akár cella-szinten),
  • a különböző rendszerekhez (Tervező, SAP, stb.) tartozó lekérdező függvények jogosultság kiosztására, és
  • az elvégezhető funkciók korlátozására.

A rendszerben egységes felületet kapott a jogosultságok menedzsmentje, a kívánt hozzáférési struktúra gyorsan, kényelmesen és nyomon követhetően felépíthető. A DL Csoportmunka rendszerben publikált Excel munkafüzetekben a felhasználó abban és csak azokban a cellákban módosíthat, amelyekhez jogot kap. (Megoldható, hogy az üzleti oldal adatbevitele során, az adatkitöltő semmilyen körülmények között nem tud sort vagy oszlopot beszúrni az érintett dokumentumba.)

Kibővített jelentési eszközök és dashboard:

A DL Csoportmunka rendszer kibővített dash-board és riport opcióinak köszönhetően lehetőség van az egyes riportokat alátámasztó adatsorokig „lefúrni” és elemezni is azokat. Az elkészült elemzések és dashboard-ok az egyes felhasználók jogosultságainak megfelelően belső körben, vagy akár web-es riportok formájában is publikálhatók.

A Csoportmunka rendszer integrálhatósága más rendszerekkel:

A Csoportmunka rendszer tovább bővíthető és összekapcsolható a DataLogic BISCUIT és Tervező rendszereivel, illetve a DataContoPro Folyamatvezérlő és Dokumentumtár moduljaival.



Példa egy tervező Excel táblázat megjelenítésére a DL csoportmunka rendszerben:

Csoportmunka